miércoles, 9 de abril de 2008

Laura Forcada - Actriz


Es una de las fundadoras de la compañía en 1990. Ha participado en diferentes obras como “Los viernes a las seis” de Juan José Alonso Millán, “Jesucristo Super Star”, “Dios” una comedia de Woody Allen, “La parella és...” de Josep Pere Peyró; “Un dia d'estiu” y de Slawomir Mrozek, “El Cangrejito Volador” d’Onelio Jorge Cardoso y “Cuentos del Decamerón” entre muchos otras.
Ha participado en festivales como El Festival d’Arts Escèniques del Poblenou , Congrés de Joves Escriptors, Trobada Intercultural deJoves de SOS Racisme (Canet), además de: Mostras d'entitats de Poblenou, Mostres de Teatre Amarrate, Mostra d'entitats de la Verneda, Mostra de Teatre al Carrer MERCATEATRE, Mostra de Teatre TASTACCIÓ Sant Andreu, y en diversas funciones de Festa Major de Poblenou, Centros Cívicos de Barcelona, Presó de Dones Wad Ras, Escola d'Adults Casc Antic y Escola Pública La Mar Bella, entre otros.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Aquesta actriu és molt bona. Molts ànims i espero que segueixis fent coses. Penso que només me perdut una obra. Que sapigues que tens un admirador total.